söndag 27 september 2009

Powershopping

Ser det som mitt ansvar att spendera Sverige ur krisen så i veckan har jag shoppat ovanstående: en kofta från Elvine, en scarf från Ceannis, en tisha från Odd Molly, en tunika från Hunky Dory, en kjol från me&i samt två body butter oliv från Bodyshop. Sistnämnda är verkligen det bästa någonsin att smörja in sig med. En smula ytligt känns det allt att jag njutit så mycket av att bara shoppa...
Collage med bilder från Odd Molly, Elvine, Body Shop, me&i, Hunky Dory

3 kommentarer:

  1. hallå där svägerskan! skönt att höra att det finns fler än jag som ÄLSKAR att shoppa(=lyckorus!!!)! Jag håller helt och fullt med dig, om att här måste var och en göra sitt bästa, det här med krisen...Och vilka fina fynd du har gjort, du har minsann varit riktigt duktig! Noga utvalt och supersnyggt!Själv var jag på IKEA i fredags och fyndade, lite måttligt men i alla fall. Det bästa av allt, min älskade sambo var inte med. Jag hade inte kunnat jobba på så bra om han varit med faktiskt.Hoppas bara att jag inte har missat nån riktig gobit...kram Tina

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du gör en insats för Sverige, jag har provat en fin Odd Molly jacka idag som jag inte kan sluta tänka på, kanske ska göra en god gärning jag med ;-) Kul att du hittat in till oss!

    SvaraRadera
  3. Det låt som om du försöker låtsas att du endast tillfälligtvis saknar större djup än så... ;)

    Kram Jenny

    SvaraRadera