söndag 23 maj 2010

Önskelistan

Jag har haft en kategori på bloggen vid namn önskelistan. Jag har inte lagt så många inlägg i den kategorin av någon anledning. Väldigt underligt egentligen eftersom min önskelista är låååång! Idag har jag åkt tåg ensam (iväg från mina barn en vecka. Lite läskigt, ganska jobbigt men också mycket befriande) Således hade jag lite tid att läsa inredningstidningar och böcker och i Elle Decoration UK hittade jag denna fina väska, från Neatsupreme (som skickar internationellt). Svag för geometriska mönster som jag ju är tycker jag att denna ljuvlig.

3 kommentarer:

  1. Det tycker jag absolut att du ska göra! Jag lovar att jag snarast ska lägga upp en bild på något som är lika rosa, men ännu snyggare ;-)

    SvaraRadera
  2. ..Ønskelister er alltid bra å ha
    *knis*

    Min liste er også l a n g..
    Sånn er det..

    Tusen takk for søte ord inne hos meg

    SvaraRadera
  3. Min ønskeliste er farlig laaang:)

    Fin pinse til deg videre,
    Klemmer fra Janne"

    SvaraRadera