tisdag 4 oktober 2011

Ny lampa

Just nu blir det en del butikssnack här på bloggen, jag är inne i en period när jag jobbar på att utöka sortimentet som ni kanske märker. Det kommer att bli en del nya guldkorn från lite varstans men fokus kommer fortfarande att ligga på härliga danska märken. Jag har just packat upp dessa ljuvligt fina lampor från Lindform! Vilken skönhet! Kommer att hänga upp en här hemma i närtid det är en sak som är säker. Man kan tro att det är dyra grejer men priset landar på, i sammanhanget, facila 949 kr. Kika närmare på lampan här.

Vilken enorm respons jag har fått på tejpen förresten! Dag och natt (nåja kväll då..) har jag packat tejprullar till pysslare/scrapbooking/moodboardfantaster. En del varianter tog slut redan samma dag som jag lade ut dem så det fanns nog ett uppdämt behov efter japansk papperstejp:) Vill du handla tejp och inte kommit till skott ännu så gå in och gilla Darling Things på Facebook så får du en lite extra bra deal denna vecka!

5 kommentarer: