söndag 13 november 2011

Octopus

Jag älskar min ljusstake i form av en bläckfisk och kaktusvasen. Båda inhandlades på Dis när vi var i Stockholm för ett par veckor sedan.

Idag har vi firat pappi med teckningar i massor - (en maskin, en maskin till, en maskin till) och kladdkaka. Sedan har vi rensat ut säckvis med saker -pinnar, löv mm - i trädgården. Om du är nytillkommen läsare kan jag berätta att vi övertog ett hus där trädgården växt fritt i 30 år! Den är härligt vild och ganska insynsskyddad men den kan må bra av att tuktas en smula : )

2 kommentarer:

  1. Vilken superkool ljusstake! Kan tänka mig att skenet blir fint i den. Älskar DIS-butiken. Hälsn Nytillkommen läsare

    SvaraRadera
  2. Men visst är det härligt ändå att ta i lite ute i den pigga höst luften ;)

    Vilken otroligt cool tshirt i förra inlägget! Den iden har jag stoppat in i huvudet ;)

    Kram Tina

    SvaraRadera